




constantinbeweging-header-1500 - copy - copy
constantinbeweging-header-1500
constantinbeweging-header-1500 - copy
constantinbeweging-header-1500 - copy - copy - copy
constantinbeweging-header-1500 - copy
Foodvisie
Uniek en creatief. Buiten de gebaande paden, opvallend, aansprekend maar vooral heel erg lekker. Onze foodvisie? Eten kan nog zo speciaal zijn, mooi opgemaakt en met eigenzinnig gekozen producten: alles valt en staat met de smaak. Daarbij hebben wij 10 foodgeboden voor onszelf opgesteld.
Veiligheid en hygiëne
Wij zien eten niet alleen als volwaardig onderdeel van een evenement, maar als een van de belangrijkste succesfactoren. Het is niet slechts voedsel, het is decor en entertainment. Daarnaast zijn hygiëne, veiligheid en een georganiseerde ‘Back of the House’ onlosmakelijk verbonden met een goed georganiseerd bedrijfsevenement. Het spreekt voor zich dat wij dit ook zien als het onderdeel van een totaalconcept.
Culinair Avontuur
- Ontdek de grenzen van smaak.
Onze gerechten zijn niet alleen origineel en creatief, maar vooral onweerstaanbaar lekker. Bereid je voor op een culinaire reis vol verrassingen. - Visueel Spektakel.
Op de Blue Rhapsody staan presentatie en verzorging hoog in het vaandel. Elk gerecht is een kunstwerk op het bord, een lust voor het oog voordat je het proeft. - Eerlijkheid op je bord.
Wij geloven in eerlijke, lokale en verse ingrediënten. Al onze producten worden met respect voor de natuur geselecteerd en we houden rekening met de seizoenen. Pure smaken en kwaliteit zijn prioriteit. - Lokale Trots.
We omarmen onze omgeving en maken zoveel mogelijk gebruik van lokale producten van lokale producenten. Zo ondersteunen we de lokale gemeenschap en geniet u van de authentieke smaken van de regio. - Een andere kijk.
Wij denken niet in hokjes. Daarom is ieder evenement uniek en vernieuwend waardoor je een unieke culinaire ervaring krijgt. - Doordacht concept.
Onze werkwijze is niet lukraak. Door jarenlange ervaring is ieder detail zorgvuldig overwogen om u de ultieme beleving te bieden.
- Doordacht concept.
Onze werkwijze is niet lukraak. Door jarenlange ervaring is ieder detail zorgvuldig overwogen om u de ultieme beleving te bieden. - Alleen het beste.
Op onze varende locatie werken wij alleen samen met zorgvuldig geselecteerde partners op het gebied van verse en unieke producten. Zij zijn een integraal onderdeel van ons concept en maken onze visie compleet. - Wereldse inspiratie.
Onze keuken haalt inspiratie van over de hele wereld maar wordt voornamelijk geïnspireerd door de smaken uit Japan. Deze worden gecombineerd met lokale producten waardoor er een mooie samenwerking ontstaat tussen het Oosten en het Westen. - Bewuste beleving.
Met onze events willen we “ Culinair “ weer tot een beleving maken maar zeker ook bewustwording bewerkstelligen. Ons foodconcept zet hopelijk aan tot nadenken en we proberen u uit te dagen om anders naar voedsel te kijken. Geniet van creaties met unieke, pure smaken en vol uitdaging. - De Blue Rhapsody.
Presenteert haar concept, afhankelijk van de groepsgrootte, in een combinatie van walking dinner gerechten en een aanvullende buffet presentatie. Naarmate de avond vordert worden uw gasten telkens verrast met schitterende gerechten die op een originele wijzen worden gepresenteerd.